Waar het begon
Over de klant
Een vaarvakantie, heerlijk op en rond het water begint bij watervakantie.nl. Met een enorme database van 5.000 boten en 1.600 vakantiewoningen, plan je de leukste vakantie.
Door gebruik van filters is het eenvoudig en makkelijk om in contact te komen met de juiste verhuurder. Het vinden van een bijpassende vakantiewoning, restaurant of supermarkt een eitje.
Het idee
Projectomschrijving
Voor de klant moest een nieuwe online identiteit gemaakt worden met een nieuwe, krachtige website. Door onderzoek te doen naar de doelgroep hebben we de juiste technieken gebruikt en is de website overzichtelijk, snel en eenvoudig geworden.
De klant heeft de mogelijkheid om de content op de website zelf aan te passen in een WordPress omgeving. De website is responsive en te gebruiken op alle schermformaten. Door gebruik te maken van zoekmachine optimalisatie is de website beter te vinden in Google.
Concept
Het ontwikkelen van een vernieuwde identiteit die modern en bij de doelgroep past.
Ontwikkeling
Het ontwerpen en programmeren van een nieuwe website die te beheren is door de klant.
Online marketing
Doormiddel van adverteermogelijkheden en gebruik van Facebook houden we contact met de doelgroep.
Cijfers
Het resultaat
De nieuwe website van watervakantie wordt dagelijks intensief gebruikt. Er is duidelijk te meten dat bezoekers beter, sneller én prettiger gebruik maken van de website.
Samen met de klant is er een nieuw verdienmodel gemaakt en is er in de toekomst ruimte voor nieuwe functionaliteiten.